gnäll

Nu kommer ett till inlägg med massa gnäll... Blogg.se e fortfarande cpigt!!!! uuuäääää,,,!!!!! hatar de!!!! sen kan jag inte hoppa rader när jag skriver, eller jo jag kan, men de försvinner sen när jag publicerar inlägget... Såg nu oxå att jag måste köpa nytt batteri till datorn... ?! wtf? står ett rött X över batteriet nere i h högra hörnet så jag tryckte där och då står de att jag måste köpa ett nytt batteri? åååååååå.... !! Linnea over nu iaf! Somnade i soffan när vi (jag) tittade på hercules. Vet inte varför men jag älskar å titta på Disney-filmer när jag e sjuk... haha... Men iaf så jag bar in henne till hennes rum. Inget kul på fb heller! Jobbar alla eller? haha... Förresten, hitta den Perfekta hallmöbeln till våran hall på blocket! Skickade ett sms igår morse å fråga om den va kvar, men dom svara aldrig. Så jag tänkte att jag ringer ikväll.(igår då) Men så blev jag ju dålig så har ju ändå inte kunnat hämta den om den finns kvar...Så får se hur jag mår i mon så får jag ringa isf! Hoppas hoppas den finns kvar!!! (Ursäkta stavningen om den e värre än vanligt. Men jag ser som sagt bara halva texten av de som jag skriver) Ne nu ska jag fortsätta se hercules! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback