hallååååååå

passar på å skriva lite nu innan Linnea ska vakna.
Se om jag kan göra lite knäck sen när hon vaknat =) Imon ska jag ju jobba igen så¨då hinner jag inte!

Hanna va här förut å käka lunch! trevligt värre! men de bidde bara en kortis eftersom hon skulle tillbaka till jobbet sen. Men ikväll ska vi ses igen, för då ska vi till Liseberg å de ska bli mysigt! Lite mer julkänsla! hihi...!

Julafton e ju snart här! Ska se om man kan ta sig in till stan i mon efter jobbet å fixa de sista! jimmie behövde köpa julklappar till sina kusiner med... Å jag vill köpa nått mer till Linnea... ! =P

E de bara jag som älskar den nya burger king reklamen? haha... Den som e för texas woper på tv. När de e en snygg cowboy kommer fram å ska göra hamburgaren? haha... LOOOOVE IT! =P

Ne nu ska jag se om hon vill vakna!

toodiiilooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback