Hej goingar!

Idag har ja haft en mycket bra dag! myst med familjen på en hel dag och allt har vart kanon! Skönt med sånna dagar med. Varmvattnet börjar lite smått komma tillbaka, skönt de med! ;) Så hoppas dom har löst problemet! Käkade räkor ikväll och drack vitt vin. Fy fan va gott de vinet va! hinka i mig de första glaset, sen fick jag hejda mig! haha... Vi plockade på oss lite vuxen poäng till middagen för att sen ska vi se en så kallat mindre vuxenfilm. Tecknad film... Vet inte ens om jag kan me å skriva ut titeln på den, å de kan jag inte... haha... Imon blir de jobb! Se om dom har saknat mig? hehe.. gick ju hem i onsdags, känns som jag vart borta längre, hehe... blogg.se e cpigt ännu... hoppas de löser sig i mon... STÅ UT! tror jag käka lite för många räkor, har änna ont i magen... =( Bara jag slipper magsjuka nu på ett tag så e jag glad! Fast hellre att jag får de än Linnea! så klart! Men nu ska vi se på tv! Hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback