idiot morgon...

Fan va trött jag blev när jag såg att de spöregna när jag gick upp... Ingen liseberg idag säkert... =( Får la se hur vädret e senare, men ändå!

Spisen funkade jätte bra! Så jäkla snabb om man jämnför den gammla! Men blev inget bak igår. Hann inte de. Så kanske idag. Beror på hur de blir ikväll, och vad klockan e mm!

Ellenor: Jag ska klippa mig hos Fedesia i kärna. Hon va billigast! ;) Se om hon känner igen mig sen med! Va ju ett tagsedan jag va där!

Ush de blåser verkligen storm ute!!! =S

Ne om man skulle ta å klä på sig? och plocka i och ur diskmaskinen... HATAR de...

Jimmie sa att han frös i morse, å¨va tvungen att ta en varm dusch!
-Plocka ur diskmaskinen så blir du varm?! =D tyckte jag...
Men de tyckte inte han...

Idiot morgoooon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback