Idol

Har laddat upp med chips o cola dagen i ära! haha... Känner mig helt svullen, även om jag hade magsjuka för 2 dagarsedan... Dricker alltid cola när jag e magsjuk, så läste jag på nätet att man ska inte dricka socker-dricka... =S Men jag har alltid gjort de sen man va liten! jaja... Idag har vi inte gjort mycke jag å Linnea. Lekt å "läst" en del böcker. Hon pekar och säger DÄR så säger jag vad de är... hehe... Mys! På tal om Idol, jag har inte sett alls mycke eftersom jimmie e idol-hatare. Men idag när han inte e här så kollar jag på finalen! Tror jag hejar på Amanda ändå... Heter hon så ens?! haha... Jo de gjorde hon... Har lite svårt för Robin, så hejar nog på Amanda. (Men inte på hennes fris! Varför har hon en sån frisyr?!) Blogg.se e FORTFARANDE cpigt! så därför e hela texten i en å samma klunga... Så jobbigt å läsa när de blir så, men vete fan vad jag ska göra?! Bakade pepparkakor idag med! Men inte som vi ska ha till fika å så utan dom hjärtarna ni såg i inläggen innan. Ne nu vill jag inte skriva mer! Hörs sen/imon. Blir kalas i mon med för stora Theo som fyller 2 år! =) myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback