Jobbar

Som vanligt kom vi försent till Åse i morse... Känns som vi alltid gör de när jag börjar 7. Man e ju så seg å så ska man hinna allt osv... Men ja kom i tid till jobbet iaf! Eller ja, jag va här prick 7!

Så att ingen magsjuka här hemma isf! (thank god!) jag somna på soffan igår kväll så vakna jag i natt med ett ryck att Linnea skrek! Vilket hon inte gjorde, så jag måste drömt.

Sen 1 timma innan kl ringde så vakna jag av att nån typ skällde på mig? Men när jag öppnade ögonen så va de helt tyst. Vet inte om de kanske va jag själv som skällde i sömnen så jag vakna haha... Så kan de ju faktiskt ha vart!
Konstigt de där!

Blev sent igår... Inte bra. Men än så länge känner jag mig pigg iaf! Fastnade vid tvn. Först desperata, sen Happy endings, sen kom jag inte ihåg, å sen Mike and molly och sen Sex and the city! Å helt plötsligt va kl 23.40 när jag tittade sista gången! Haha...

Inte lika kul när kl ringde.......
Längtar till fredag! Ska bakas pepparkakor så de står härliga till! Haha... (kommer säkert tröttna efter 2-3plåtar....) men endå! Haha... Nån som vill komma å fika eller baka så e de bara å komma! :)

Nu ska jag äta en clementin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback