pink eye

ja de har änna blivit värre mitt öga... vaknade flera ggr i natt av de PLUS att jag har ont i halsen... Kul start på de nya jobbet med... =/

Den jävla apan jobbar idag med!!! Och sjäääälvklart hade hon klagomål om frukosten OXÅ!
Jag får inte förklara mig, utan hon avbryter hela tiden så fort jag öppnar mun! APA!!!!!

Fick ringt hanna iaf och pratat av min ilska lite grann... haha...

´jag vaknade 06.15 idag av att Linnea ropade Mamma från sitt rum. Tur att jag ändå skulle jobba annars hade de inte vart kul att gå upp så tidigt på sin lediga dag... hähä...

Börjar känna  mig stressad nu över maten så jag får nog avsluta min rast här... !

Hörs säkert senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback