Robinsson

Haft så jäkla mycke drömmar i natt va! Och roliga drömmar e de med!

Jag Jessica å Nathalie skulle vara med i robinsson. Vi va ute å gick med våra vagnar å prata om detta. Jätte spända och förväntansfulla! Men sen började jag ångra mig. Jag ville inte va ifrån Linnea så länge å kunde inte me å säga de till Nathalie å Jessica... Vi gick till nån affär som man fick gå igenom en skog för att komma till... Nått sånt va de med den...

Men va störande... Nu kommer jag inte ihåg dom andra... =S MEN ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

Jo!! Jag å hanna plocka svamp. Eller vi skulle göra de så gena över en väg där emma cykla förbi med en kompis!

Sen hörde jag Linnea att hon vakna (på riktigt) men somna om lika fort och drömde att jag fråga henne om hon ville ha välling och när jag kommer upp så e Jessica i vardagsrummet! Va gör du här, sa jag. Tänkte hälsa på. Jaha... tänkte jag! Va kul! =) Helt nyvaken och inte alls med.. haha... Så börja jessica dra fram våran soffa för vi hade massa sladdar där bakom. Så sa hon som ett cp: Sladdar. Sladdar.
Då sa jag Men dra inte fram där så barnen ser sladdarna då ska la dom oxå va där. Men jessica lyssna inte utan fortsatte. haha...

Sen va de några till som jag inte hinner/vill skriva!

ha en bra morron alla!

Kommentarer
Anonym säger:

Haha fan va sjuk du e... Haha.. Pöss

2011-12-01 | 16:56:30
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback