snart nyår

Å vad man inte kände för att jobba helgen när alla skriver "Äntligen fredag" på fb... Men men... sista helgen för mig. på måndag börjar jag de nya jobbet! =) Ska bli spännande!!!

Men först e de nyår!
Å Jessica å Molle har fått sin lilla bebis nu! En Viktor blev de! Grattis till er! Längtar tills jag får se han på riktigt! Han va väldigt theo på kortet jag fick! hihi...! Kanske e farligt att åka å hälsa på för då kanske man blir sugen själv? haha...

Tror jag börjar få ögoninflamation oxå... På ena ögat! Va lite klet i morse nu rinner de lite från de... Frächt va? haha... Bara jag inte blir dålig!! Kul att börja de nya jobbet med å va sjuk.... =/ Och så får jag inte se bebisen heller... Fast han e la kvar iof... hihi... =)

Ne nu ska jag äta frukost och klä på oss! Blir jobb till 17.00 idag!

Kommentarer
jeanette säger:

Bli smittad!! (av Jessica menar jag) vill jätte gärna ha en bebis att lukta på!!

2011-12-30 | 15:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback