Svikare

halloj e hemma idag! inte så konstigt kanske? Har nästan inte sovit nått i natt å känner mig små iriiterad just nu... Dels så har jag ont i magen och delas så har jag en sambo som bara tänker på sig själv... Linnea e oxå hemma, röjer runt här hemma så de ser ut som bomben har slagit ner! Men jag orkar inte plocka... Jimmie kunde inte va hemma idag för dom hade så mycke å göra på jobbet....! skit i de!!! Inte ditt problem? Så nu får Linnea va hemma med sin tråkiga mamma... Jag försöker ju hitta på lite mer saker mm för Linneas skull, men när man knappt sovit, mår dåligt så e inte humöret på topp. Plus att Linnea blir väldigt rastlös när hon inte blir stimulerad, vilket jag förstår! åååå vad trött jag blir!!! Och hon gör verkligen ALLT hon inte får!!! plus att blogg.se cpar nu så jag ser bara halva av de jag skriver!!!! Allt känns skit.... =( Ska komma ihåg detta när han blir sjuk nästa gång....! Har drukigt cola å blåbärssoppa hela kvällen igår, som jag inte fått behålla. Fått i mig en macka nu på morran med med Linnea. Så jobbigt att tänka på mat när man själv absolut inte vill ha. Måste dra å ta hand om Turbo...! Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Anonym säger:

Men Linnea får ju va hos dagmamman när du e sjuk.. Eller e Linnea sjuk ne?? Puss puss krya på dig nu..

2011-12-08 | 12:58:46
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/
Nathalie säger:

Jag kan passa henne ifall du vill de, bara att höra av dig!!:)

2011-12-08 | 14:30:54
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback