Tjock

Ja va jag rädd att jag skulle gått ner nått gram under dagen så har ju de ordnat upp sig nu iaf! Jimmie åkyte iväg och köpte fredagsmys förut och kom hem med: 1 påse chips, 1 påsen cheesballs, lite lösgodis i en påse, en liten marabou kaka och en påse ahlgrens bilar sura och till detta cola! Jag e svullen...

Så kan man ju inte sluta äta heller för ens man e så där knökmätt!!! Bläää... mår bajs just nu iaf. Vi har inte ens ätit hälften av allt heller...

Blev ingen Halv 8 i Romelanda i mon. För många sjuka... =( Så synd när man sett fram emot de hela veckan, om inte mer! Men de får bli efter jul och nyår ist! Bara de blir av så blir jag glad!

Så funderar på att åka till Liseberg i mon ist, med Jessica å molle. Får la se vad de e för väder i mon. Så länge de inte spöregnar så e de la ok! =)

(ååå jag spyyyyr så illa jag mår....) =( (jag spyr inte på riktigt, de bara känns som jag vill göra de)  

Kanske Linnea å Theo kan träffa Tomten? Linnea vill nog de iaf!

Imon ska jag få sovmorgon! Love it! Fråga jimmie igår om han kunde ta Linnea, å då sa han, Ja jag vet redan om att du ska ha sovmorgon. Jasså? Hur då?! Jessica sa de. Hon hade läst de på din blogg... Hahaha...

Ska ju klippa mig i mon med!=D För er som missat de! hehe.... Se om hanna vill följa med mig. Hade vart kul =)

Vi kolla på en film nu ikväll, jag o jimmie. Appalosa, hette den. Nån westen film. Skiiiit tråkig... Dom hade ju iof tatt med allt som ska vara med i en westen film... Indianer, sheriffer, pickadoller, horor, slagsmål, häst o vagn, osv.... Men de va lixom ingen handling man fastna för. Kändes som man sett den redan. 2 western kompisar som ska hjälpa en stad att bli av med några bad guys. En av dom träffar en brud, hon blir kidnappad osv... Ja just de ja de glömde jag skriva! Tåg va de med oxå ju! Tåg måste va me i en western film! hihi...

Ne nu ska jag nog lägga mig! Borsta tänderna innan bara!

Go natt alla!

Kommentarer
hanna säger:

Funkade spisen bra? =)

2011-12-02 | 22:55:15
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/
Ellenor säger:

Jaha så det blir inget storbak idag då? ;).

Vart klipper du dig? Jag testade Kungälvs hårteam sist, men jag fegar ju alltid då jag skall klippa mig. Tänkte jag skulle göra ett nytt försök någon annanstans och klippa bra mycket mer..

2011-12-03 | 09:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback