vab

Kom till Åse i morse, lite sena, stressade. Varför kan inte klockan gå när man vill å stå still när man vill? haha.. Linnea va lite gnällig så hon slängde sig på golvet och rulla runt. Så jag satte mig ner och brottades lite med henne och försökte få av henne overallen, halsduken skor mm...

Efter en stund så va allt av! Och då säger Åse: -Vad röd hon e runt ögonen!
-Ja hon e lite förkyld, sa jag.
-Men hon e ju änna kletig och svullen på ena ögat?
-Va? sa jag och tittade på henne. Jo men visst va hon de! Inte svullen tyckte inte jag, men klet hade hon! =(
Så de va bara till å klä på alla miljonersplagg (som de känns som ibland) och åka hem!

Hon e ju pigg och så, så jag satte deg så nu har vi bakat bröd med! =) Just nu ligger hon och sover.

Sen efter 3 ska vi till bvc. Linnea har ju fått utslag runt munnen. Jag trodde de va nare från nappen å så men så ringde jag 1177 och hon tyckte jag skulle kontakta bvc så dom kunde titta så hon inte e allergisk mot nått =S Hoppas inte hon e de...!

Nu ska jag fortsätta tvätta golven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback