å jag vill!!!!

Har hittat en tatuering jag vill göra nu! Så den kan jag ju förtsätta drömma om nu ett bra tag framöver...!
Vill göra en tatuering som ska stå för Linnea oxå.. Men vet inte hur jag ska göra den iaf... Så de får vänta ett tag. Har ju inga pengar till de nu ändå iof... hehe...

Idag e jimmie hemma oxå! Han va inte helt 100 tyckte han så nu sitter han där nere å spelar xbox......... =/
Så tråkigt... 

Vill vara friska nu så man kan gå ut å träffa folk!

Låg å tänkte igår att man kanske skulle ta å sluta gå till ÖF... Kanske man slipper alla sjukdomar.. Känns som allt kommer därifrån! Men samtidigt vill man ju att Linnea ska leka av sig där me. Hon tycker ju de e skitskoj!
Blir nog bra igen när vi mår bättre.

Snön börjar ju försvinna nu me! Gött! Fast igår kväll frös de på igen. Skulle handla lite igår kväll och halka till med bilen några ggr, å då åkte jag bara till city gross... Men nu e de ju iaf plusgrader ute!

Va ska man göra idag då? Städade ju igår... Skrubba tilloch med köksluckorna... hehe... DÅ e man uttråkad...


Vill hitta en lägenhet nu så man kan spara lite pengar i mån så man kan hitta på ngt nån gång...
Men känns som jag e den enda som verkar vilja de här ibland! Iaf så e jag den enda som GÖR något...

Inte konstigt man e kass i magen...

Ne nu ska ja göra annat......!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback