dååååååååååååålig IGEN!

eller jag har ju inte ens blivigt bra än, men jag blev bättre men nu e de sämre igen... =/

Har ont i magen å vete fan va de e... Magsjuka e de inte för jag mår inte illa plus att jag äter som vanligt... Linnea har fått en släng av de me. Eller hon hade ju de innan mig så igentligen har hon smittat mig...! Hört folk som har magsjuka och andra som har influensan. Vill inte ha något av de!!!
Va nere på city gross och handla majsvälling till Linnea så träffa jag en och hon hade legat i flensan i 6 dgr! Oh... PANIK säger jag bara... Håll de för er själva!

Just de! Jag skulle ta en liten omväg på g hem för att kolla på uteplatsen hos den 3an som ville byta med oss!
Och då får man gå genom skogen en bit. Inga problem tänkte jag, de karar jag! Hela vägen lutar uppåt, det var isbana så det var halt så in i röva! Jag gick där å putte Linnea framför mig samtidigt som ja glider som bambi på hal is bakom. BARA INGEN SER MIG! tänker jag... haha... Tillslut kommer jag ju ur skogen iaf och e hur svettig som helst.

Ser att vägen fortsätter ner för ett berg, TÄCKT av is... Kanske va 4-5m brant isbana ner till riktig mark......! Kul med barnvagn och svinhala skor... Men jag lyckas ta mig runt om i blötsnö (Ja, det var jäkligt trökt! ) Där va en gräsplätt längst husknuten ner brevid isbanan. Vet inte riktigt hur jag lyckades, men jag gjorde ju det iaf och kom ner tillslut! haha... Svettig och go! Gick och småskratta för mig själv och tänkte på hur kul jag måste sett ut....
Ja fy fan... Tur man e så smidig...

fick inte sett uteplatsen heller så de va la baj... Allt i onödan... Men jag fick en svettig promenad! haha....
ska försöka få tag i de här med lägenheten oxå... Måste veta nu!

Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback