Fredagsmyyyys

Linnea vaknade kl 6 imorse så man e så där mööör i kroppen nu... Kollar på Lets dance med jimmie, men nu e de paus så nu e de parlamentet... Jimmie tittar på tvn med stängda ögon idag haha...
-Du sover väll inte? frågar jag.
-Vadå då? Får jag inte de eller?

jo men visst!

Nån mer än jag som tycker att parlamentet e änna för mycke nu för tiden?

Idag va ja å hanna inne i nordstan. Har inte vart där på 100 år känns de som! Så de va roligt! Vi gick in på shock för jag skulle köpa en keps till Jimmie.
Ja å hanna prata om förr när man åkte in till stan och gick runt HELA dagen... Och inga pengar hade man heller! hehe... Ja de va tider de =P

Va inne i min favvo affär med. Lagerhaus. Hitta ett fotoalbum och på framsidan stod de "Det var bättre förr..." Tyckte de va roligt, men köpte inget där. Ta de en annan gång när ja e rik!

Funderar på att kolla på resten av Lets dance i sängen... Jimmie börjar ju änna snarka nu... Störande! =P

Ne nu ska ja dra hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback