GOOOOD morgon!

Linnea har bara vart vaken en gång i natt, för att hon ville ha nappen, och jag känner mig som en helt ny människa! Plus att hon vakna halv 8 idag!
I love that girl! =P

Just nu har hon hittat en kattleksak och går runt med den... hehe... Katterna e la så där glada! haha...

HAr kört jimmie till jobbet i morse oxå, mindre roligt men men!

Har nya hopp om lägenheten oxå! Såå får hålla tummarna om de!

hört att kräksjukan går igen! KOM INTE HIT MED DE, snälla.... Har redan haft den...

Idag ska jag försöka röja lite här. Har skit ÖVERALLT! Inte bra... Och ska vi då flytta så blir de ju mer skit att bära... Ska försöka sälja av en del med. Behöver pengar. Helst igår... Ska kolla upp de där med marknad med. Om man kan orka stå och sälja där med! =)

Ne nu skriker disken efter mig....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback