Håll tummarna!

jag sökte på ordet lycklig på google för att lägga upp en rolig bild här. Men då kom bland annat denna bilden upp!


Hahaha... å han e säkert lycklig! =D Alla killar vill nog kunna göra så, i smyg iaf!

Men nu har ja kommit hem, fått landa lite och fått i mig mat... Linnea sover. Somnade i morfars knä! Myspys!

Intervjun tror jag gick bra! Kändes avspänt och naturligt när man satt där! De va inte ngt korsförhör om vad jag gjort innan och varför jag inte jobbar nu typ, utan de va helt ok. Vi pratade om Linnea. Dom berättade om företaget och va som krävs av mig. Helt ok!
Dom skulle höra av sig i veckan om jag får jobb eller inte. OOOOH så ska man vänta.. Blir sommarjobb, först och främst. Funkar de bra och man trivs så kan man få jobba extra där resten av året! =) De e ju en fot in någonstans iaf plus pengar OCH nått att göra!

Hoppas hoppas att jag får de! Och att jag skulle trivas där mm! =)

Ne nu ska ja lägga mig en stund innan Linnea vaknar!

Hörs senare!

Kommentarer
Nathalie säger:

Ååååh vad skoj Fina!! Vad glad jag blir för din skull!! Sitter med världens leende haha... Håller tummarna för dig nu!!:)



Kram

2011-02-07 | 16:51:05
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback