Jag vill!

Har precis ätit frukost här nu och Linnea kryper runt och leker rövare... Pappa passa ju henne igår och han sa de me: Hon e ju överallt?!
Och de e hon faktiskt... E jag i hennes rum och plockar upp lite, då e hon i köket å välter ut grejor osv.. Men kul är väll de! =) Man ska ju vara nyfiken!

Väntar även på att min stora syster ska komma hit. Hon occh jesper antar jag kommer! hihi... Han ska ju ha dop i helgen me! Måste köpa nått kom ja på...! Hoppas mitt kort kommer i veckan nu då! Annars tar jag jimmies! mohahaha!!!

Vill så gärna börja träna nu! Måste göra de alltså! Så jobbigt bara =S Första gången e lite jobbigt men sen kanske de går bättre... Vill börja på gymet isf så jag kan bygga upp mina muskler i rygg och mage...!

Satte precis på en skiva med green day. Hundra årsedan man lyssna på dom! =D Så bra!

Ne om man ska börja göra sig klar innan netten kommer?
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback