JAHA

Blev tillsagd av hanna å skriva lite mer, för vi har ju fortfarande inte fredagsmys =P

I lördags åkte vi hem till lycke å hälsa på, då kom även min faster och hennes gubbe så vi tjöta lite med dom!
Sen på kvällen åkte vi hem till Jessica och molle och titta på melodifestivalen å käkade alldeles för mycke gott.... Men gott va de! hehe...

Sen på söndagen åkte vi till frölunda torg me jessica-familjen och kolla lite. Linnea va inte lika pigg på de. Så de fick bli en snabbis. Sen när vi vart hemma och ätit middag fick lust att åka ut till lycke igen! hehe... så de gjorde vi och kollade på solsidan!
Linnea somnade i Jimmies knä på kvällen.. =) Inte konstigt iof när kl va halv 9 då... hehe...

Hon e så go Linnea. Hon känns så stor nu. Hon pekar och visar vad hon vill, och fattar man inte så visar hon de me! haha! (Med skrik och gnäll)

Som nu precis så sittar jag i köket och skriver och hon ställer sig vid bordskanten och gnäller till då ser jag att hennes vattenflaska står där då ger jag henne den och allt e bra!

Netten va här i morse med jesper och hälsa på! =) Alltid lika roligt!

Imon blir de öf en stund iaf!
Och på torsdag blirde annat skoj! hemils hemlis....

Ne nu e hon hungrig så ja ska sluta!
Hoppas de blev bra hanna! hehe... Ska försöka skärpa mig och skriva mer! =)

Kommentarer
hanna säger:

de blev gör bra! =)

2011-02-22 | 16:23:32
Nathalie säger:

Va kul att du skriver igen;)

Har vart inne flera gånger per dag och kollat ju.. ;D



Ses sen :)

Kram

2011-02-22 | 16:45:04
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback