JOBBIGA JÄVLAR!

E så glad! =D Mitt nya bankomatkort har kommit ÄNTLIGEN! Ska hämta de ikväll, när vi hämtar Jimmie.
Jobbigt bara med ny kod... Men men... Bättre än inget kort alls!

Va riktigt kul på öf idag! Saknade mina tjejor bara! Men Linnea hittade en pappa å klättra på så hon va nöjd... Pinsamt för mig haha... 
Käkade våfflor med, eller Linnea käkade rättare sagt! Hon käkade upp hela själv så gott som! =) 

Å nu sover hon middag... Ska väcka henne om 30 min om hon inte vaknar själv. Tror ja inte hon gör. 
Fick mig en promenad till city gross förut med. Glömde att ja skulle dit så när ja kom hem va de bara att sätta Linnea i vagnen och gå ner. Gick fort oxå så de skulle gå fort! Så svettig har ja inte vart på jag vet inte hur länge! Men Linnea somna gott iaf! 

Och sånna där jobbiga från telenor va där nere med! Samma person som jag prata med i bäckebol stod på city gross idag... HAtar sånna!!!
Man säger vänligt, Nej tack! Jag vill inte ha ngt! 
han: jag ska bara fråga dig en grej! 
Jag Nej tack, är inte intresserad
han: Men jag ska ju bara fråga dig EN grej

Och allt detta händer samtidigt som man går lite stressat förbi, man VILL INTE PRATA MED DOM!!! 
Borde vara olagligt att få stå så... Man blir jäkligt irriterad! 

Han som va där idag som jag prata med en annan gång, han sa exakt så: ska bara fråga en grej. Då svara jag: Men jag har redan pratat med dig. Du stod i bäckebol. 
Han- Köpte du något då?
Jag NEJ! och fortsätter gå förbi... 
Jobbiga jävlar... Nu blev jag änna sur när jag tänkte på de med! BLÄ PÅ ER!

Ne ush... Tänk på ngt annat!
Snart kommer netten med jesper och ally! De ska bli skoj! =)

Ska nog ta å börja med maten... E änna hungrig =/
Ha de så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback