KUL..............

Idag vaknade jag vid 5 och behövde gå på dass. Sen när jag lagt mig igen så kunde jag inte somna om!!!
Så jag har vart vaken sedan 5... Låg och tänkte på flytten, alla grejor vi behövde bli av med... Om man kanske skulle ordna en loppmarknad här i y-by och stå och sälja så kan andra komma och sälja om dom vill me!

Vi har ju gräsklippare, utemöbler, grill, databord, terrarium, akvarium, frys mm som måste väck...
Plus lite annat smått och gott. Tänkte iof fråga dom som ska flytta hit om dom vill köpa de mesta. typ gräsklipparen utemöblerna mm....

Vi ska ju flytta tvärs över gården bara så de blir inte långt! hehe... Å de e ju bra!

bara förbo godkänner de!
Ligger jag oxå och funderar på. Om man ska tapsera om, eller måla om! Vilka färger man ska ha! hehe...

Ne nu måste jag packa våran väska! Ska ju till stora stan idag! =P

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback