Lite tid över...

ja jag sitter här och har lite tid över! =) Linnea sover gott, och Jimmie ligger väll och glor på discovery...
Ska snart gå in å lägga mig breve han. Ska bara kolla fejan lite lätt först... =P

Idag va ja och Linnea nere på ÖF å lekte massa.
När vi går mot ingången så tänkte jag:; Oj vad tomt de är. Är de verkligen onsdag idag? Eller e de tisdag...
Men så ser jag Carina och Susanne, och dom e ju inte där annars.
Så går jag in så e de jag och en familj till, som ska in till bvc visas de sedan.
Och jag får lite panik igen... E de verkligen onsdag?!

Så jag frågar Susanne: E de onsdag idag lr? De e ju så lite folk här... hehe... (nervöst skratt)
Susanne: Ja de e onsdag idag =)
Jag: PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH.... sikken tur!

och de kom mer folk senare, men jag hann ju tänka massa annat! hehe.... Susanne bara skratta åt mig.

Va rikigt roligt idag med! Carina och Susanne fick mig till att få nya krafter till att söka jobb med! Hitta tyvärr inte 2 nr som jag helst hade velat ha, men försöker i mon igen!

Men nu ska ja lägga mig å se om de e nått på tv?!
gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback