mjo...!

Nu mår jag lite bättre... Linnea e go och snäll mot mig oxå så detta ska vi nog klara av idag!

Vi har precis käkat lunch här. Lr linnea äter ännu. Hon har ju lite andra grejor för sig! hehe....
Blev så trött. Trodde Jimmie slutade 4 idag men han slutade 6.... Så måste hämta han ikväll... Men de ska jag nog orka! Men han får nog laga sin egna mat idag... De orkar jag inte...

Va tråkigt de e å va hemma när man känner sig tillräckligt frisk för att orka med grejor men ändå tillräckligt dålig för att inte kunna hitta på nått med någon...

Hoppas ja blir bättre i mon!

i helgen ska vi kanske på inflyttningsfest hos catta..! =) Beror på om vi får barnvakt. Och om jimmie ska med. Han vet ju inte ännu! Får fråga han ikväll... Hanna va taggad iaf! höhö...

Kan ju erkänna att man känner ju sig inte riktigt fräch just nu för fest. tur de e 4 dgr kvar! hehe...

Ne nu ska ja ta hand om min dotter. Hon sitter och leker så tänkte slänga mig på golvet och "vara med"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback