Mycke coca cola...

så ska magen bli bra igen! enligt  mig! hehe...

Ringde 1177 förut och fick pratat med en och han sa att ät bra mat för dåliga magar. Så nu har jag köpt yoghurt proviva mm... Ska fan bli bra nu!!! Han trodde de va nån infektion i magen och att de går över om man äter snällt...

Men gud... ngn som tittar på "sveriges värsta bilförare"? Fy fan va roligt program!!!!
Adam allsing e ju bara för rolig!
Tvillingarna har ju en riktig jobbig skånska! Fy fan...
aa roligt program iaf...! hehe...

Just de, tror inte de e magsjuka Jimmie har. E nog samma som mig! Började nog med Linnea, när hon va dålig i magen och sen blev ju jag dålig å sist jimmie...

Han på 1177 sa att de går mycke magsjukdomar nu så man ska tvätta händerna ofta! Å jag som tycker jag redan gör de... hehe.. men de får bli mer! Å vara mer noga med Linneas med!

Ne nu ska jag fortsätta titta på sveriges värsta bildförare. Jimmie sitter la på övervån å tittar på antikrundan, som vanligt.... haha...!

Hörs!

Kommentarer
Anonym säger:

Sprita dig kvinna;) hehehe

2011-02-03 | 22:06:39
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/
Nathalie säger:

Ja nu får du äta snällt så du kan bli bra igen så vi kan ses !!;D

Vi saknar er!!:)



Krya på er!

Kramis

2011-02-03 | 22:41:38
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback