Passar på!

Japp jag passar på att skriva lite nu medans linnea e på bra humör. Igår efter att ja skrev att Linnea har vart så snäll så blev hon helt tvärtom.... Gnällde å hade sig. Tror inte hon mår helt 100 heller så idag har de fortsatt... Hon gnäller så fort jag sätter mig på stolen i köket. Men just nu går de bra! =)

Funderar på att ta en promenad senare när Linnea ska somna. Hon somnar lättare plus att ja kommer ut OCH att vi behöver de! hehe...

Nu låter de som jag kommer få byta en bjöja snart... =S

Köpte 3pkt på willys i veckan, de va ju extra pris. Men dom va ju jätte stora på henne... ändå va de "rätt" viktmässigt som de står på pkt. Trött jag blir... men bättre förstora än för små. Då kan hon ju växa i dom.

Hon har börjat röra sig mer självständigt nu me !=) Använder gå-vagnen mer och mer. Inte att hon går så bra, utan de e mer stapplande steg, men ändå! hehe...

Fick erbjudande på en lgh i samma hus som vi bor. Fast det var på 3dje vån och de vill man ju inte... Dra upp vagnen där... Nej tack...

Väntar på att en tjej som heter Alexandra ska svara så vi kanske kan byta lägenhet... Blir ett triangelbyte då me, men då blir de på den lgh vi va å kolla på. Måste flytta snart känner jag! =( Ringde en tjej i helgen som bodde i björkås. Hon hade en 3a på bv. De e ju helt ok. Men helst inte i björkås... Vi får se.. Väntar ett tag till för å se om hon svarar....! (Håll tummarna! )

Har druckigt lite cola nu, för de e la bra för magen? Tror banan e bra me (tänker på Linnea) Iaf snällt om inte annat... hehe...

Ser att solen tittar fram nu me! =) Pörfekt! Blir de lättare att vilja gå ut senare! hehe...

Ne nu ska jag dra  mig!
Byta blöja......

BARA SÅ NI VET HUR MAN SKA GÖRA OCH INTE GÖRA... haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback