Söndag

ja då va de söndag igen! tänkte ta en storstädning här idag och åka å handla! Får bara vänta på att jimmie vaknar...

Igår va vi i vänersborg på släktkalas. Jätte go mat, grillat, och en jätte go tårta. Så nu e årets första grillning gjord! hehe... Fast ska jag vara ärlig vet ja inte om man kan räkna de som grillning. Va ju gasol... hehe!
Hade Valther blivigt arg på mig om han läst detta! =P

Alexandra fick massa fina grejor, så hon va nog nöjd! hehe...

Linnea lekte rövare med farmor och sina gammla-mostrar(?) mm...


Jag vill bara flytta nu... Kan dom inte ringa och säga att de e ok, ni kan flytta när ni vill!
Fast alla jäkla grejor vi inte kommer få plats med... Måste bli av med dom först... GAAAH! Jobbigt...

Tror jag satt för mycke igår. satt ju i bilen, på kalaset när vi käka, lekte med Linnea o Alexandra. Har så jäääkla ont i svanskotan. Knappt kunnat sova i natt... Fi fan... hoppas de bli bättre idag!

Ne nu ska jag dra, Se om jag kan få städat lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback