Dagen blev bättre igår!

Dagen igår kunde nog inte sluta bättre!
Fick sms om att min plånbok var hittad, med körkort kvar där i! Vilken lättnads känsla!
Aset hade slängt in min och hannas plånbok under badkaret....

Sen ringde en annan om att dom ville att jag skulle komma på arbetsintervju! =D
Och de ville jag ju, så dit ska jag idag! NERVÖST!
Pappa passar Linnea undertiden, så bra!

Så vi får se om vi hinner till ÖF =) Vill gärna dit med, så Linnea får leka lite!
Iof så e de hennes "sovstund" då... Kom ja på nu... aja.. Vi får se hur trött hon e! =)

Åkte hem till mamma och pappa igår och hälsade på. Fick en go promenad på de me! Vädret va la inte jätte fint men de va ju inte storm ute iaf!

Ja e änna trött idag... Jag vaknade i natt av att Linnea skrek när jimmie bytte blöja på henne. Hon hade kissat ner sig tydligen! Och hon va skettrött och arg av att Jimmie bytte på henne! Så när han la henne ner igen så skrek hon bara. Så jag tog över för jimmie skulle ju upp om 4 timmar. Och jag höll på i över en timma tillslut somnade hon...! Så tänkte jag: Okej, då sover hon ju absolut till kl 8 idag! GÖTT

6.23 vaknade hon idag.......................................................

Ska sova tidigt idag alltså!

Ne nu ska jag börja göra mig och köket klart!
Hörs senare, Skriver om hur de gick med arb.intervj. !


Kommentarer
Nathalie säger:

Vad skönt att plånboken är tillbaka!!

Vad kul med arbetsintervju, håller tummarna!!:D

Du får skriva mer sen om vad de är för jobb ;) nyfiken:)



Kramis

2011-02-07 | 10:21:56
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback