1 januari 2011

Jahopp! Nytt år, nya möjligheter! Hoppas 2011 blir ett bra år!  fast de säger man la alltid... haha...

Igår va de nyårsafton ja! Vi var hemma hos hanna å sten i romelanda å mös! Hade jätte kul hela kvällen! Therese och Måddan va där me! Vi käka gött och spelade spel å tjöta!

Linnea va svår-somnad, men somna tillslut. Men vaknade vid 2-tiden igen så hon fick vara med uppe en stund. Kanske hon sover längre på morran tänkte jag. Vi va hemma vid halv 4 kanske? å då hade hon ju somnat i bilen. Men tror ni inte hon vakna 7 ändå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trött man blir... =/ Så nu sitter man här å gäspar och Linnea kryper runt på golvet å leker... jaja.. bara hon e nöjd å inte e ledsen så e la de bra...

Jimmie ligger å sover... va annars... Imon e de min tur att sova!!!
Ibland funderar jag på att 1 barn e ju inte så dumt att ha ändå... För när hon sover så kan man själv sova. Behöver man barnvakt är de bara 1 barn som ska ha de. Ska man nån stans så e de bara 1 barn som ska klä på sig och med! Många fördelar! =P

Ska operera min fot sen me! Har ngt som "vill ut" ur den... okej de lät äkligt, men känner man under foten nedanför tårna så e de nått där i. Å de har börjat värka en del. Ska se om ja kan få bort de!

Bilder från nyår får man ju lägga upp! =)

Alla vi


      SKUMPAAAAAAAAAAAAAAAA!


                                        
Nyårskössen!!!

E så seg datorn så de får räcka med bilder....

Men Gott nytt 2011 på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback