9 mån!

Idag är min going 9 mån! =) De ska firas! hehe... Lr ne inte riktigt...

Just nu sitter jag å lyssnar på p3 och skriver här å väntar på att kladdkakan i ugnen ska bli klar. Jimmies mamma och morfar ska komma senare å äta middag å då blir de efterrätt te de oxå!

Diesel ligger på köksbordet bakom datorn nu.. Ajabaja igentligen men ja orkar inte bry mig...
tar ett kort ist! =P

Haha... va stor hon dåg ut då! Men hon blev rädd för kameran så efter detta kort hoppa hon ner =P

Linnea ligger i vagnen på utsidan å sover. Riktigt varmt i solen idag! 10.1 står graderna på nu!
Vi va ute å gick en sväng till city gross å då somna hon som en stock! =)

Imon blir de öf! Då ska Linnea få testa fingerfärg! Blir nog spännande å se hur mycke hon äter... haha...! Bara ja inte glömmer kameran! Hoppas tjejorna kommer oxå! =)

Bild från helgen när bästisen Nellie sov över!

(jag har fler bilder ifall jag ska skicka till dig, Nathallie?) =)

Nu e de 13 grader ute! MER MER MER! Så snön försvinner! De kan va kallt, inte mig emot men snön kan försvinna nu... Och framför allt ISEN! Blä.... liffarligt!  hehe...

Senare ska de komma en familj å titta på våran lgh... Ja la ju in annons på lagenhetsbyte.se men de e ett triangelbyte med dom isf. Alltså, Vi e intresserade av en lgh och han är intresserad av en annan å dom e intresserade av våran! Om ni fattar?! hehe---

Ne nu ska ja dra!

Kommentarer
Nathalie säger:

Å vilken fin bild!:) Du får gärna skicka bilderna som du tagit!:D

Vi kommer också till öf imorgon:)

Ni får ha en trevlig middag:)

Kramis

2011-01-23 | 17:07:45
Nathalie&Nellie säger:

Grattis Linnea på din 9 månaders dag!!:D

2011-01-23 | 17:08:47
Nathalie&Nellie säger:

Grattis Linnea på din 9 månaders dag!!:D

2011-01-23 | 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback