bok?!

Jo de e sant... Idag köpte jag en bok! =D Har inte läst nån bok sen gymnasiet då man va tvungen på svenskan. Då läste jag inte ens 3 sidor tror jag (Nej jag överdriver inte)

Va på Willys och handla, dom hade ju bra pris på blöjor, så hittade jag denna:

Hon e ju bara för bra så jag tog upp den och läste baksidan på den och tyckte den verkade bra! Så den ska jag börja läsa iaf! nån dag! hehe,.. Men de e nog den första boken sedan man läste Bert-böckerna som jag känner att denna vill jag läsa! =D

Idag körde vi ju jimmie till jobbet i morse, sedan till willys och fynda blöjor och sedan hem en snabbis för att packa lunch och sedan ner till öf! =) Där träffa vi Theo och Jessica.
Tack så mycke jessica för att du kunde kolla Linnea åt mig!
Fick ju åkt till secondhand och hämtat mina stolar! Blev ju jätte bra!

Nu har Linnea lagt sig för natten och jag känner att de ska jag med göra snart... Imon måste de bli promenad! Hoppas de blir gött väder!
Ne om man skulle ta å va social mot jimmie lite... Han blev ju så jäkla sur nu... =/

Go natt ses i mön!

Kommentarer
Nathalie säger:

Ååh den boken ska vara bra har jag hört!!:)

2011-02-01 | 09:34:37
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback