Första ÖF 2011

Nu har vi vart å lekt av oss på öf! =) Va massa nya där idag tyckte jag allt, men även ansikten man kände igen! Linnea blev glad iaf för att får komma dit. Vi va där vid 10, nästan först, och gick hem vid halv 1.

Hon va så trött va... ! Va lite gnällig i slutet för hon va så trött å ja hann knappt lägga henne i vagnen innan hon somna. Så bra när de e så, slipper man stå å vela... Så hon sover ännu! hoppas hon sover 2 timmar iaf! Ställde henne på utsidan när vi kom hem. E ju ändå plusgrader och hon har på sig bra!

Igår hade ja en jävulsk dag! Va så arg och irriterad å inget va bra. Tror Linnea kände av sig de lr så hade hon oxå en sån dag. För hon gnällde hela dagen. Å då menar jag HELA! Tillslut snäpper de å man vet inte vart man ska ta vägen! Ja gick ut å gick med henne i vagnen å då somna hon så då fick man ju lugn och ro.
Men jäklar va halt de va ute. Eller de ÄR halt ute. Isbana i dag me! Så ja kunde ju inte gå den vanliga rundan så de fick bli en kortare. (nu längtar ja faktiskt till att all snö och is ska försvinna så man iaf kan gå med vagnen normalt...)

Så fort vi kom hem å ja stannade vagnen så vaknade hon. Då blev de mat å då blev hon glad igen. I 2 sek.. Sedan va de gnäll igen å ja va arg igen...
Men ´då kom Jimmie på att vi kan åka till Lycke! (han tyckte väl att stämingen hemma va så där...hehe.. ) Så de gjorde vi! Å genast blev både jag å Linnea gladare av att se mormor och morfar!

Även Emma och Sofie va där ute så dom skjutsade vi hem på kvällen när vi åkte!

Jahopp.... Ska man göra nu då? Jag har käkat lunch å linnea sover... Lägga mig en stund kanske? hehe..

Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback