Fy fan

vilken helveteskväll jag haft........... Hatar när de blir så här...!

Ska titta på lägenheten i mon me men känner inte alls för de... Vet att vi inte kan ta den ändå... Bajs! Önska att nästa gång jag loggar in på lägenhetsbyten så är det en 100% byte med en perfekt lägenhet! E du så mycke begärt? =P Mjo kanske ... hehe...

Ska sätta upp lappar i mon om någon vill byta med oss. Bättre att få en billigare lgh här, än ingen alls!

Önska jag hade mer pengar...

På ett sätt vill jag bo kvar här med. Triva rätt bra här! Fast hade vart gött att få en lite modernare lgh och billigare hyra! Grannarna är bra och läget är bra....

Men ja vet inte...

Ne nu ska jag logga in på lägenhetsbyte och se om ja hittar ngn bra..........

HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Kommentarer
Nathalie säger:

Jag håller tummarna och hoppas med dig!!

Stor kram

2011-01-26 | 21:32:51
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback