Go morron!

Linnea sov till 8 idag! Kändes som kl va 5 när hon börja tjöta inne från hennes rum... Men de va bara å gå upp!

Vi ska snarrt ner till öf å leka, men känner mig helt seg i hövvet idag... Har inte ens tid å sitta här, de bara blev så! haha...

Inatt drömmde jag att hanna va gravid! =D Igår drömmde ja att jessica va de å idag drömde ja om hanna! =P
NÅN måste ju vara gravid! Inte av dom 2 men nån jag känner...

Linnea välte ut sin blöjhink för 2 min.... trött blir man inte då!?
Köpte sån fröck pyjamas till henne igår! =)


Tänkte på morfar när vi köpte den! =) Självklart va ja ju tvungen å ta en bild på henne med mobilen å skicka till han! hehe....

Ne nu ska ja göra oss klara för öf! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback