God morgon!

Idag vaknade ja innan Linnea! Jag vaknade kvart i 8 å lyssnade efetr henne men hörde inget så ja tänkte att då kan jag ju försöka somna om! Men de gick ju inte! Så ja satte på tvn och njöt av de ist!
Linnea vaknade jkvart över så de va ju inte så långt innan jag vaknade! =)

Just nu käkar jag frukost och Linnea kryper runt och leker! Har fått pengar idag me! Wihoooo!! Ska med Nathalie o Jessica o barnen till ÖoB idag. Jag ska ha glödlampor iaf! Har 3 lamor som inte lyser nu för vi inte har glödlampor till dom! Å de e väldigt störande...

Jag måste erkänna en grej... Läste på blocket härrom dagen att dom sökte en fodervärd till en staff som jag vill ha under 1 år! Så igår prata jag med Jessica å Nathalie om de och dom tyckte jag skulle mejla han iaf! Å de gjorde jag... Hihi... Skrev bara att ja va intresserad om hunden fans kvar. Så får se vad han svarar.
Får se vad Jimmie säger oxå... Han va la så där intresserad!

Ne nu ska jag fixa oss här!
Todeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback