hemsk dröm

I natt drömde jag om den jävla fiskbilen IGEN! Hatar de... Drömmer alltid att ja inte hittar lr får nått annat jobb så jag måste tillbaka till dom. Å ja vill inte de! Vad som helst men inte dom!

Jobbade i kungälvsbutiken med Lillen bland annat... Vi skulle städa upp för de va lördag å jag kom inte ens ihåg vad som behövde göras och jag ville inte prata med Lillen, så ja kunde ju inte fråga heller.

Så stod de en säng mitt i butiken med nattduksbord breve kom jag ihåg.. haha... Som om de inte va ngt konstigt... =P Jaja... TUR de e en dröm bara!

Idag vet ja inte heller vad som händer! Ska kolla på solsidan ikväll kl 8 iof, men innan dess vet ja inte,,, haha!
E ju skittråkigt väder ute oxå... Helt disigt å jobbigt...

Ne nu ska ja kolla min mejl om de e nån som svarat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback