"If you are wrong in all the right ways"

Sitter å lyssnar på p3 idag igen! Dom pratar om olika saker barn har sagt! Roliga saker! Hörde lite i bilen på g hem från klädkällaren så ja fortsatte lyssna nu! =) Ungar kan dom alltså...! Så roliga komentarer!

Ja idag åkte vi ju till ÖoB å fynda lite med Nathalie o Jessica och barnen. Efter de fika vi på klädkällaren och titta lite där med! Hitta en så söt tröja till Linnea. Rock Princess står de på den! Får hon nog ha på sig i mon! hehe...

Linnea slocknade ju direkt när vi satte oss i bilen. Hon sover ännu... Känner att ja skulle nog oxå velat lägga mig en stund, men vi ska ju på scrapbookingen ikväll! Första för detta året! Ska bli kul. Va ju en som va gravid förra året och hon har ju fått nu. Så får se vad det var hon fick! =)

Måste storhandla ngn dag oxå... Men vill nog betala räkningarna först så man vet hur mycke man har... =/
blä vad ja hatar pengar....! Kanske därför jag har så lite av dom?! haha...

Fick ett mejl (äntligen) av en kille som vi vill byta lgh med! =D Så i mon ska jag ringa honom så vi kan titta lajv på den! hopps hoppas!!! den e bra!

har precis käkat middag å då blir man ju alltid så trött... zzzzzzzzzzzzznark...
Ne nu ska ja göra annat! Så kanske jag kan bli lite pigg! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback