Jag e så fixig! =P

Va inne på backa plan med hanna idag å "fynda" en fotoram. Den va helt blå och pojkig, ja ni ser ju själva...
Men ja Pimpa den lite! =D



Jag har ju inte framkallat några kort på Linnea än så de kommer senare... Men lite mer tjejig bidde den allt! =)

Gick runt å titta på rean lite grann i alla butiker. Synd att man inte har mer pengar. hihi!

Ja sitter å lyssnar på p3 just nu. Fastnade på den kanalen när ja åkte hem från kungälv förut. Dom pratade om sex mm å då måste man ju lyssna! hehe...

Men dom kör nu någonting som heter "saning lr bullshit" där programledaren säger ett påstående och då ska den som ringt in säga om de e saning lr bullshit då... Precis nu så fick en kille som ringde in påståendet "Tampongernas storlekar: Normal, mini och stor beror på hur stor kvinnan är i slidan. Sant eller falskt?!
FALSKT tänkte jag lite snabbt! Och killen, han hette faktiskt Kennie, sa SANT! Jag börja skratta för mig själv å tänkte va dum han e...

Men de visade sig att de va Falskt! Jag hade rätt...! Men ärligt talat, trodde alla visste de! Speciellt om man är 30+ iaf! Eller tilloch med 20+! Jag måste fråga jimmie de när han kommer hem om han vet de! Han Kennie lät å vara dryga 30 år.

jaja... Jag hade nog blivigt mer förvånad om de va en tjej som svara fel iof... hehe...

Linnea sover ännu. Hon somna i bilen på g hem å de e la hennes långa stund nu då! Jag klagar inte. Hon vaknar säkert snart ändå för hon ska äta snart! Kanske ska göra klart hennes mat?

Ska göra klart middan för oss oxå... Blir så sent å göra middagen när Jimmie slutar 6 så får man göra den när vi kommit hem å då e kl halv 7...

Ja men varför sitter ha ens här å skriver de! haha... Bäst å börja!

Glöm inte att KOMENTERA! =)

Kommentarer
hanna säger:

ramen blev jättefin!! =)

2011-01-20 | 19:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback