Jäkla skit...

vaknade 6.43 av att jimmie snakra å kunde inte somna om... =/
Tur att ja vet att Linnea vaknar snart annars vet jag inte vad jag hade gjort... Eller jo de vet jag! Jag hade gått ner och lagt mig... hehe...

Vaknade i natt av att jag fick värsta host attacken! Va helt torr i halsen me så de gick ju så där att få bort det jobbiga kliandes i halsen. Så jag gick upp och drack vatten och efter det blev jag helt slemmig i halsenl.... Jäkla skit! tänkte jag men de försvann... Tur de.

Linnea har sovit hela natten. Hon sov 1 gång i går bara. Annars brukar hon sova 2ggr. Så de va bara att lägga henne i sängen så somna hon! Så gött när de e så! =)

Ska hämta stolarna idag på second hand! Hoppas dom e bra nu då! hehe... Köpta stolsdynor någon dag med! Får ju träsmak i röva av att sitta rakt på stolarna... Iaf av dom ja har nu!

Har inte hört något av den lägenheten heller.... Men de ringde nog 4a st igår och ville byta med oss som borde i björkås. En va la intressant. Vi får la se. Helst den där i munkegärde först!

Nu e ja ap-hungrig. Får nog äta lite frukost!
Snart vaknar nog Linnea oxå! =)

Ska köra jimmie idag me.............. trök...!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback