Knaprar läkerol!

Känner mig helt kass. SKA inte bli sjuk nu!!! Kan inte de... =/ Jag e nog bara trött....

För i mon ska vi ju till öf å leka å sen hem till hanna å luncha! Vi blir nog tidiga till öf iaf för vi åker la dit direkt efter vi lämnat Jimmie.

Hoppas de blir lika fint väder i mon som idag för idag va ju riiiktigt gött asså! =)

Kl är 20.41 nu å Linnea e vaken ännu... Hon ligger å grymtar i sängen hör ja... Ja trodde ja va så smart att hon skulle somna i bilen på g hem, vilket hon gjorde, men hon vaknade efter 10 min när vi lagt henne i sin säng. Då blir man trött... Då har hon ju ändå fått sova i 20-30 min å då e de ju inte bara att somna om henne heller för då e hon ju pigg! Vilket jag inte är... Hör att grymtandet börjar bli mer å mer gnäll.

Ja å netten prata om simbad idag, att vi skulle åka å bada där min faster jobbar. Hade vart skitskoj å göra de med Linnea! =D Men ja vill nog inte de ändå... Stå där å fläska sig i baddräkt. Eller ännu värre, duschen efteråt! Då e man ju helt nakipaked! VET att bara ja som tänker att alla ska stirra på mig, att de inte e så, men de e fan jobbigt ändå!

Man e ju inte riktigt sig själv sen graviditeten! En si så där 20 kg inte sig själv...! å ett antal ränder på magen...!
jaja... jag vet. Jag har burit de vackraste jag har i min mage å man får offra sin kropp för de... Men jag känner mig inte som mig själv.

Tror ja har fått magkatarr oxå! antagligen pga all stress.... BLÄ....
Ne nu ska ja ta hand om Linnea. Hon låter lite missnöjd inne från sitt rum...!

Kommentarer
Nathalie säger:

Du ser jätte bra ut och de är inte lätt att gå ner graviditets kilona med en gång heller. Å söta lilla Linnea är ju inte ens ett år än heller!!:)

Hoppas du mår bättre snart, tänkte på stressen och magkatarr är aldrig kul att ha!!:(

2011-01-18 | 21:49:53
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback