Lördag!

Idag åkte jag, linnea och nathalie nellie och jessica in till masthugget gör att kolla nån marknad som ligger där. En loppmarknad. Man kan hyra ett bord och ställa sig där och sälja själv. Men iaf... Vi gick in där och de va knökat med folk!

Fy fan va det va äckligt där...! Och ingen respekt för andra! Bara knö på å gå. Jag blev vansing och bara körde på tillslut. Sket i om jag körde på någon! Kan dom kan jag!

Så tillslut bestämmde vi oss för att åka till kungälvs secondhand ist! Där var de mer organiserat och gött! =)

MEN då kommer man ju till den jävla parkeringen!!! Helt kaos! Så då blir jag arg för det. ALLA idioter som inte kan köra....! Plus att telefonen ringer och de är bajs med lägenheten vi tittat på... Eller rättare sagt med dom som tittade på våran! åååååååååååååå!!!!

Men sen bidde jag glad när jessica hittade 4 stolar som vi kan ha i köket som kostade 55:- st! =D Sånt gillar jag! hehe...

Ne nu ska jag dra mig... sova lite tänkte jag när ändå Linnea sover!

Tack tjejor för idag!!! Guld värt å va med er! =)

Kommentarer
Anonym säger:

tack själv min baby:) får vi göra om, inte till mathugget kanske men nått liknande;) PÖÖÖÖÖSSSS

2011-01-31 | 19:27:25
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback