ooo000oo000oooo0000oo

Låg i sängen å titta på tv för en stund sedan. Jimmie hade redan somnat å ja fundera på att oxå sova kanske... Men de gick inte! Jag titta på klockan och den visa 21.32..............! Inte konstigt att man inte kan sova då. Klockan e ju inte ens 9! haha... jaja... tur man har dator som kan förlänga kvällen...

Hatar när Jimmie somnar innan mig. Han snarkar så då... =/ Går jag ner å lägger mig så hör jag ju inte linnea om hon skulle vakna. Å Jimmie hör henne absolut inte! Hon har änna fått lite hosta så hon vaknar lätt på natten... Men de e bara å ge henne nappen så somnar hon igen! =)

Imon ska vi storhandla med hanna på morran. Först kör vi Jimmie till jobbet, sedan Maxi och handla massor. Sedan hem till Nathalie och Nellie med Jessica och Theo. Kanske en promenix om vädret är bra! Idag va de riktigt fint ute! Kallt, men fint! Tog ett varv i björkås på dagen idag å de bet i kinderna!

Tänker på lägenhetn oxå... Kommer säkert inte få den. Förbo ska säkert krångla till de. Som alltid. Hoppas inte bara! Hoppas allt går som de ska och vi får den lgh...! Man vill ju iof inte hoppas för mycke. Kanske man blir besviken... Bläää va svårt de här e!

Nu e ja faktiskt trött... Kanske skulle ta å lägga sig ändå?
Gött att de e fredag i mon! =) Hoppas de kommer en kille och hämtar ödlorna och kanske ormarna i mon! Men så lär de ju inte bli heller... Kan inte skriva varför....

Funderar på att lägga mig där nere ändå... Hade vart gött. Äh vi får se!
Nu ska ja lägga mig iaf! Go natt ävribadi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback