pirr i magen!

har vart å tittat på den lägenheten vi hade 100% byte på, på lägenhetsbyte.se. Ja kände väll så där innan... Hade ju vart kul å bo i ngt frächare än de vi bor nu, men området här e ju perfa!

Men när vi gick där å titta så kände jag bara: "Men jo! Här vill jag bo!"
Den va jätte fin och fräch och stor för att vara en 2a. Linnea får bo i klädkammaren. De gör la inget =) Hon E ju aldrig på sitt rum så ändå! Men vi får la se om dom vill ha dom andras lägenhet bara!

Dumma e bara katterna... Vill ABSOLUT inte göra mig av med dom. och de känns taskigt att ha dom som innekatter. På vintern är de la ok, för då går dom ju inte ut ändå... hehe... Men vi sa de att man kan ta en planka på baksidan å lägga från marken och upp till oss, de går ju iaf!

Men vi får se, inte ens säkert de blir ngt!

Nu ska ja gå å lägga mig. Ska köra jimmie till jobbet imon!
Gå nätt!

Kommentarer
therese säger:

hej :)

Vart är det ni har kollat på lägenhet, låter nästan som det skulle vara här i ulvegärde, om det är det vilken lägenhet är det som vill byta?

Håller tummarna för er att det blir det byta :)

2011-01-27 | 20:55:32
Bloggadress: http://theresejohnsson.blogspot.com
Fina säger:

De e i munkegärde.. kan inte områderna så där 100 där uppe, men de e i höghus iaf. Inte i ulvegärde, tyvärr =)

2011-01-27 | 21:57:30
Bloggadress: http://ajvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback