Ska man köpa baddräkt kanske?

Jag tänker inte skriva att jag e trött, för de skriver jag ju närstan alltid i mina inlägg! haha...

Men idag vaknade Linnea 7, vilket va bra då vi skulle köra Jimmie till jobbet! Där träffade vi molle å dom skulle testa nått med våran bil... orkar inte skriva här... hehe...

Sedan åkte vi till netten och jesper och fick frukost! Riktig lyxig frukost! hehe... Senare kom mamma å pappa dit me å då drack dom kaffe å vi fick lunch!

Å efter de stack ja å linnea. Dags för Linnea å sova då så lika bra att ta de i bilen. Så hon sover ännu. Tror hon kommer sova ett tag! Å ja sitter här å skriver för ja vill inte börja med disken... de e ju så tråkigt... Men tyvärr gör de inte sig självt så får la ta å börja snart... suck...

Brukar iof gå bra bara man sätter på lite musik, eller nej nu skrev jag fel, MASSA musik så brukar de gå lättare! =) Kanske ska passa på å göra klart middagen oxå så har man gjort de!

Jag måste erkänna en grej. Jag längtar lite tills att få börja jobba. Jag har ju vart hemma sedan slutet av december 2009. Jag riktigt längtar för å få komma ut å jobba! Inte för att jag har något, än! Men ja ska ha ett nån gång! Men samtidigt vill jag ju vara hemma med Linnea. Vill inte missa alla "första gången"-grejorna!

På tal om de! Linnea säger ju mamamamama, men ja å netten kom fram till idag att hon säger nog titta oxå! Fast hon säger "taa", och så tittar hon på något tex lampan! =)

Bara hon börjar gå innan dagis så e ja nöjd, lr iaf tatt nått steg! =)

Ne nu ska ja göra middag! Skinkpaj! Å nej... kom på att jag har inga ägg.... får ta de sen ändå. Orkar inte gå ner dit nu ändå å handla å sen upp igen... jäjä... Handla sen när vi ska hämta jimmie!

Kommentarer
Nathalie säger:

Man får skriva att man är trött;) förstår ju varför liksom...

Låter som ni haft en riktigt toppen dag ju!!:)

Vad roligt att Linnea pratar, stora tjejen nu!! hihi :)



Kram

2011-01-18 | 21:46:32
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback