skumt

Har ett pirr i magen som om man längtar efter nått. Men jag vet inte vad?! SPÄNNANDE! haha... Hoppas de e ngt bra bara!

I natt hade ja en skumm dröm igen! Dröämde ja va hemma hos en klasskompis (Gick antagligen i skolan för hon såg inte ut som nån jag har gått i skolan med)

Vi va i hennes rum å tjöta å allt va typ väldigt mörkt... Helt plötsligt skulle hon gå in å duscha sa hon å tog av sig så hon stod i bh och jeans. Men då gick hon ut från hennes rum och skulle gå in till sin pappa!
Jag vågade inte säga nått till henne, men jag trodde hon skulle in dit å sexa med han! Bläää!
Ja va kvar i hennes rum å kände att ja ville bara där ifrån! Så ja skulle smsa mamma å fråga om hon kunde hämta mig. Jag vågade inte ringa ifall dom skulle bli arga som bodde där, att dom skulle göra nått med mig. Men på nått sätt så gick de inte att skicka sms heller och helt plötsligt kom de nån. så ja la ner telefonen. Hennes pappa va med i någon mc.klubb och alla som va med där va hemma hos dom. Sliskiga äcklen va dom.

Jag låtsades som om ja inte visste nått om vad som händer där och och bara log lite oförstårligt till gubben som kom förbi. Sen gick han.. Jag stog å titta ner på deras parkering och såg att hon va där nere med hennes pappa och alla andra å tänkte shit ja kommer aldrig här ifrån!

Men tillslut så samla ja mod å gick ner till dom och sa nu ska jag åka. Måste hem. jasså du sa hennes pappa å ja kände bara jävla svin... Men vågade inte säga nått. jag bara vände mig om och fortsatte gå. Jag hade bilen där helt plötsligt så ja skulle gå till den men hitta inte den. Fans typ massa miljoners bilar där så jag gick och tryckte på knapplåset man har på bilnyckeln så blinka de till på en bil. Som inte ALLS såg ut som våran v70. Dom hade krockat den så den såg helt förstörd ut. Men ja tänkte att de skiter jag i, ville bara där ifrån så jag hoppades på att den skulle starta bara! De gjorde den, men då hade dom bundit fast den till en annan sketbil! så när jag skulle köra gick de jätte trökt! Sen vaknade jag av att jimmies klocka ringde...

Helt stört!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback