Tror de e så här de känns att ha blivigt överkörd av en lastbil!

E helt slut...! Skulle igentligen ha gått å lagt mig, men känner att de e lite tidigt för de! =P

Idag sov Linnea ca 1 timma på dagen och jag trodde hon skulle vara helt omöjlig ikväll. Men de va inte värre än vanligt! hehe... Så de va bra de!

Någon som vet vart man kan köpa baddräkter så här års?!

I morse gick vi ner till öf och träffa Therese, Leo, Jessica, Theo, Nathalie och Nellie. Som vanligt hade Linnea skitroligt! De va en pojke som knuffa henne ett par gånger men annars va de kul! Hon fick testa att måla med fingerfärg oxå. Gud va roligt tänkte jag! Hennes första teckning! Men den slängde en som jobbar där senare... Lite synd... Så de blir till att måla en annan dag ist! Linnea tyckte de va så där tror ja. Hon blev lite sur när hon inte fick stoppa fingrarna i munnen.. =P

Som sagt, synd att man inte fick behålla teckningen...!

Efter de gick vi hem till mig å käka lunch å prata gött!

Ne nu ska ja dra mig! Ska väll gå å lägga mig! Hörs i mon!

Kommentarer
jessica säger:

slängde dom teckningen :S varför d??



Finns det inte baddräkt typ på sportaffärer?

Ska du me mig å nathalie å bada:D



Puss

2011-01-24 | 22:30:49
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback