Onsdag 12 janurai

Nu har vi vart på öf, handlat med jessica å theo en snabbis å träffa även catharina! =)

Jag har precis käkat lunch. En liten skrämsen pajbit låg i kylen som ja käka upp! hehe... Linnea ligger i vagnen å sover ännu! Hon blir alltid helt slut efter vi vart å öf. Tycker hon har vart lite konstig de senaste. Maten passar inte (å hon har alltid ätit bra) och hon sover lite oroligt och på dagarna gnäller hon en del... Hoppas att de e för att de e mer tänder på g, men de syns inga, men då vet man ju iaf va de e!

Inatt vakna hon (kom på att de va vid typ 23-tiden) å bara skrek!!! Först gick Jimmie in till henne men de gick inte å trösta å sen gick jag in oxå å tog henne i famnen å hon va alldeles blöt av svett! Så fick lugnat henne å gav henne alvedon, ifall de va feber, och lite vatten så somnade hon om sen. Men sedan vid 20 över 2 vaknade hon igen å ja tänkte att de måste vara nappen hon tappat å inte hittar. Men hon va pigg. Ville inte alls sova mer... Men jag va INTE pigg så ja tog henne i famnen å gunga en stund (nästan så ja själv somna!) Men Linnea låg bara å tjöta å lekte med nappen...
Tillslut la ja henne i sin säng ändå å smög därifrån å hon låg snällt kvar å tjöta lite å sen somnade jag å de tror ja hon med gjorde, för ja hörde inte henne mer iaf!

Så halv 9 vaknade hon idag! Jag låg vaken 10 min innan å titta på tv... Så skönt å kunna göra de utan att tänka att de e nån som kan ramla ner därifrån!

Men sedan blev de brott till öf! Träffade Nathalie o Nellie där och massa andra så klart! hehe.. Senare kom även Jessica å theo.

hehe... Stark blixt! =P

Kameran e rolig å titta på!

Va ju ute i Lycke härrom dagen! Glömde lägga in bilder på de! Linnea fick smaka glassen twister!


hon tyckte de va gott även om de inte riktigt ser ut så! hehe... Men de va en engångsgrej! E ju inte bra å äta massa glass när man e så liten...

Ne nu ska ja förbereda mat till Linnea som hon ska ha när hon vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback