På bättre humör!

Nu har jag fått sova en stund och varvat ner så nu e jag inte lika irriterad längre... hehe...!

När vi kom hem efter marknad och secondhand så käka jag lunch och kände mig helt nere. Jimmie kom och de blev inte bättre.... Så jag sa att jag går å lägger mig en stund. Sov säkert i 2 timmar å vakna när Linnea vaknade senare. Då va de bara att gå upp igen å ge henne mat! =)

Jimmie hade gått å lagt sig i gästrummet! så vi fick gå ner å väcka han me =P

Bluää va mätt jag e... Vi köpte chips med dipp och nu har man vräkt i sig alldeles för mycke... De e ju så gott men nu sitter man här och ser höggravid ut! haha...
Käkade hemmagjorda hamburgare till middag oxå! mmmmmmm-M! De va ju bara fööör gott! Men de va ju innan chipsen.

Glömde ju skriva att jag köpte en väst till Linnea som hon ska ha till våren. Hittade den i kungälv på secondhand. Bara 25 kr! Fynd! Om den nu passar bra nu då... hehe... Ska bara tvätta den mm... Jag sa de till Jimmie förut att jag hittat en väst. Men han va 0 intresserad... KUL!
Jag: Jag köpte en väst till Linnea! Vill du se?! =D
Jimmie:(på väg ner till för trappan här hemmma) Ja... um... vänta.. jag får titta senare..

Men han sa inget mer om de. 
Så senare när vi skulle sätta oss framför tvn sa jag: Såg du skinnvästen jag köpte till Linnea? 

Jimmie "hatar" raggare och skulle aldrig i livet ha på sig en skinnväst. Han kräks varje gång jag visar min typ! haha!
Kom på nu att jag aldrig sa att jag skoja till han heller... haha! Jaja... Älskar att reta honom!

Det är förresten ingen skinnväst... hehe... För er som inte förstod de!

Va händer i mon då? Jimmie ska me Molle till hans jobb iaf för att sätta fast extraljus på våran bil...

(Jag rapar dipp hela tiden... =/ )

Ville bara säga oxå att jag e skitglad att vi, jag och Linnea, umgås med Nathalie Nellie Jessica och Theo. Har alltid skitskoj med er! Ni är guld värda! Kan prata om allt och kan vara sig själv med er!



Gjorde en jätte hemsk grej idag. Kan inte skriva de här vad jag gjorde för det finns folk som dömmer för fort, men fan vad jag skäms! Förlåt kommer ALDRIG göra det igen! Gör ont i mig när jag tänker på de... Jag är så dum... Tur att det gick bra! <3

Nu ska jag gå å lägga mig. Se om jag får bort chipsen i tänderna... hehe...

(längtar tills måndag då jag ska hämta mina stolar! )
Go natt allihopa!

Kommentarer
Anonym säger:

Dullig dej:) <3

2011-01-31 | 19:30:05
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback