20 grader ute redan!

Men visst e de härligt! =D kl e snart nio å de e 20 grader ute! MEn ingen sol direkt, bara värme! men de e gött de me!

Ska köpa färg till LInneas rum idag. Se om man kan få målat nån dag! Å få upp lite saker på väggarna. Allt står bara nu ju... Eller ligger i hennes lekback,.. Inte vackret! Sen tror jag iof inte att hon har ont av de.. E nog mer jag! hähä...

Jimmie ville till media markt å köpa ett nytt tangentbord... Varför vet jag inte, för jag tycker inte de behövs, men jag kan ju inte sånt...
Imorron blir de boråsdjurpark! Ska åka med HArry å Gabbie, så då lär jag ju inte skriva nått heller! hehe... bara så ni vet, så ni inte saknar mig... haha... Eller inte... =P

Besiktade bilen igår ju! Den gick inte igenom... De va 2 fel som skulle fixas, å de va inte så svårt tydligen. Å de va la bra, men typiskt att den inte gick igenom.

Ne nu får de nog bli frukost snart! Magen e hungrig... Sen blir de nog fixa disken... Blä...
Vill ha en diskmaskin snarast!!!

Ha de gött så skriver jag kanske senare/ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback