27 Juli

Solen steker verkligen ute idag! Vi ska hämta upp jimmie vid eriksdal vid 4 och sen handla mat som vi kan grilla ute i lycke! dom skulle till liseberg så vi snor deras grill en stund! haha...!

Linnea har precis vaknat och fått i sig mat så nu väntar vi bara på att klockan ska ticka på så vi kan åka! Så tråkigt å sitta inne när de e gött väder. Jag får panik. Tänkte först att vi skulle gå till lekplatsen men e roligare å komma ut till lycke.

Har iof redan vart där ute då pappa greja bilen. Men tänkte inte så långt att vi skulle grilla ikväll...  
Har lyckats med att tappa bort besiktnings pappret med. Kan man få ett nytt på nått sätt??

Har laddat hem världens bästa ringsignal oxå på mobilen! Eller köpt gör man ju på iTunes... Sex and the city-låten! hihi... Va så trött på min gammla så jag tittade lite på iTunes å hitta den! Perfekt änna!
Plus en till men den kan jag inte säga än...

Ne nu ska jag gå å se om vi har med oss allt som behövs till Linnea... Pyjamas, blöjor, våtservetter osv...

Hörs senare! kanske kommer ett mobil-inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback