åååh...

Varför ska de alltid drickas alkohol... Fattar inte de!
Förstör bara,,, Eller ne inte allt, men mycke!
Bajs på de!
_____________________________________

Så nu till nått annat...
Har lämnat av ally hemma i stugan nu och vi fick middag där med! Tackar rackar! Grillat, e ju aldrig fel!
En vacker dag ska jag oxå bo i hus och då ska jag grilla varje dag (på sommaren) Vintern kan jag få va inne... haha..
Så i natt blir de ingen nattgäst! Jimmie ska jobba i morgon med, och jag hoppas på uppehåll så pappa kan/vill laga våran bil. Så kan vi besikta den å sälja skiten!!!

Just de: Nån som vill köpa en bil? hehe...

E så trött på bilar som krånglar... Har la haft rätt tur med våra bilar (peppar peppar, ta i trä!) Har ju vart fel som man kunnat laga..!

Jimmie sitter just nu å lyssnar på musik på sin dator. Lyssnar på sin kusin som va med i idol, Johan.
Lovley! not,,, hehe..

Jag ska iaf lägga mig nu för jag e trött som ett as!! Go natt så hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback